Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Groene Thee. Meer weten? Ontdek meer
Irma
3 jun 2026 om 20:54
Was helemaal goed
Daniel
7 mei 2026 om 23:12
Mijn favoriete plek in Bunschoten!
Carla
6 mei 2026 om 19:36
Smakelijke gerechten en ruime porties
John
3 mei 2026 om 18:25
lekker eten, netjes en warm bezorgd
Ronald
2 mei 2026 om 21:44
het was weer prima in orde
Margriet
31 mrt 2026 om 18:52
alles top geregeld
Eef
27 mrt 2026 om 12:22
1 menu was zuur als of je azijn aan het eten was. Ook heel weinig vlees . Jammer
W
24 feb 2026 om 22:44
Smaakte goed
Ferry
22 feb 2026 om 22:13
Kan niet tippen aan Lim
Ronald
14 feb 2026 om 17:33
altijd lekker.
Angelina
18 jan 2026 om 21:02
Heerlijk
Carolien
18 jan 2026 om 20:48
Eten was goed maar we hebben er anderhalf uur op moeten wachten. Dat is veel te lang en moet duidelijker aangegeven worden.